пятница, 29 января 2016 г.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації роботи підліткового клубу

Визначальними факторами збереження та зміцнення здоров’я, попередження захворювань є умови та спосіб життя, питома вага яких в загальному процесі, що формує здоров’я, становить більше 50 %. Серйозне занепокоєння викликає недостатня культура здоров’я підростаючого покоління.
Незважаючи на значну санітарно-просвітницьку роботу, надання знань з основ безпеки здоров’я, частина дітей не використовує вміння та навички здорового способу життя у практиці.
Сприяння вибору здорового способу життя з підлітками та молоддю, профілактиці негативних явищ, які перешкоджають такому вибору є першочерговою і головною метою в організації роботи підліткового клубу.
При проведенні клубної форми роботи пропонуємо:
-               облаштувати окреме приміщення для проведення масових форм роботи;
-               проводити просвітницько-профілактичну роботу з дітьми, які мають асоціальні прояви в поведінці, перебувають на обліку в навчальному закладі, службі у справах дітей, кримінальній міліції у справах неповнолітніх;
-               впроваджувати корекційні форми роботи;
-               залучати до роботи досвідчених педагогів, психологів, соціальних педагогів, представників міського та районних центрів по роботі з сім’єю та молоддю.
-               використовувати інноваційні технології, направлені на ранню профілактику асоціальних явищ;
-               вивчати традиції, побут, звичаї українського народу, що направлені на збереження здоров’я;
-               залучати до змістовного дозвілля різні категорії підлітків;
-               організовувати та проводити районні просвітницько-профілактичні кампанії, акції, що направлені на привернення уваги до усвідомлення цінності власного здоров’я.
Основною частиною цілеспрямованої системи профілактичних дій є навчання дітей клубу, які будуть далі навчати своїх ровесників та здійснення їх методичного супроводу.
В спілкуванні з підлітками використовувати такі форми методичної роботи:


-       рухливі вправи;
-       дискусії;
-       мозкові штурми;
-       інтерактивні вправи;

-       розв’язування проблемних ситуацій;

Комментариев нет:

Отправить комментарий