среда, 3 февраля 2016 г.

МЕТИОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ по дотриманню педагогічної етики в роботі класного керівника з педагогічно занедбаними дітьми та неблагополучними сім’ями

Виховання дитини передбачає гармонійний фізичний та психічний розвиток. Подолання негативної поведінки дітей потребує спільних зусиль батьків, вчителів, психологів. Тільки розуміння й підтримка дитини дорослими, а також цілеспрямована психологічна корекція сприяє підвищенню самовпевненості, навчальних знань,  зниженню рівня агресії, покращенню соціального статусу.
В роботі з денними цільовими категоріями ефективним є:

·        Вивчення причин вчинення порушень у поведінці дітей, не благополучності в сім’ях.

·        Встановлення тісних контактів, взаємо порозуміння та поваги з педагогічно занедбаними дітьми, неблагополучними сім’ями та здійснення корекційної роботи на принципах толерантності та довіри.

·        Наближення підлітків, які виховуються в неблагополучних сім’ях, до себе, прагнення учнів замислюватися над своїми вчинками.

·        При порушеннях дисципліни вміти спокійно та тактовно робити зауваження учням, розібратися в їх провині, зрозуміти мотиви вчинку, переконати учнів дотримуватися правил поведінки та ретельно пояснити помилки як дітям, так і батькам.

·        Основа організації виховних дій – опора на позитивне в дітях та сім’ї.

·        Послідовність та системність в виховній роботі з підлітками та неблагополучними сім’ями є ключем в корекційній роботі.

·        Організація правильного спілкування педагогічно занедбаних учнів в класному колективі та сім’ї – пріоритетне завдання розвитку учнівського колективу.

·        Доречно вивчати запити та уподобання таких дітей, залучати їх до позакласної та позаурочної діяльності.


·        Відпрацювання цікавих форм партнерства з різними структурами, організаціями посилить соціальний захист дітей даної категорії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий