Виховання дитини
передбачає гармонійний фізичний та психічний розвиток. Подолання негативної
поведінки дітей потребує спільних зусиль батьків, вчителів, психологів. Тільки
розуміння й підтримка дитини дорослими, а також цілеспрямована психологічна
корекція сприяє підвищенню самовпевненості, навчальних знань, зниженню рівня агресії, покращенню соціального
статусу.
В роботі з
денними цільовими категоріями ефективним є:
·
Вивчення причин вчинення порушень у
поведінці дітей, не благополучності в сім’ях.
·
Встановлення тісних контактів, взаємо
порозуміння та поваги з педагогічно занедбаними дітьми, неблагополучними
сім’ями та здійснення корекційної роботи на принципах толерантності та довіри.
·
Наближення підлітків, які виховуються в
неблагополучних сім’ях, до себе, прагнення учнів замислюватися над своїми
вчинками.
·
При порушеннях дисципліни вміти спокійно
та тактовно робити зауваження учням, розібратися в їх провині, зрозуміти мотиви
вчинку, переконати учнів дотримуватися правил поведінки та ретельно пояснити
помилки як дітям, так і батькам.
·
Основа організації виховних дій – опора
на позитивне в дітях та сім’ї.
·
Послідовність та системність в виховній
роботі з підлітками та неблагополучними сім’ями є ключем в корекційній роботі.
·
Організація правильного спілкування
педагогічно занедбаних учнів в класному колективі та сім’ї – пріоритетне
завдання розвитку учнівського колективу.
·
Доречно вивчати запити та уподобання
таких дітей, залучати їх до позакласної та позаурочної діяльності.
·
Відпрацювання цікавих форм партнерства з
різними структурами, організаціями посилить соціальний захист дітей даної
категорії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий