воскресенье, 16 декабря 2018 г.


Усний журнал
 «Хочу та можу бути здоровим»

Мета: узагальнити знання дітей про здоровий спосіб життя, викликати інтерес до питань, пов'язаних зі здоров'ям; прияти формуванню здорового способу життя; розширити знання про важливість вітамінів на здоров’я людини; закріпити знання учнів про те, що найбільше багатство людини – це здоров’я;викликати бажання виховувати здорові звички.
Обладнання: ілюстрації до теми.
План проведення
1.     Здоров’я – найдорожчий скарб
2.     Вітаміни – наші друзі
3.     Шкідливим звичкам скажімо – ні!
 Здоров’я – найдорожчий скарб
Здоров`я - це найбільший дар, який отримав чоловік від природи. Саме тому його потрібно оберігати. Така цінність завжди повинна бути під охороною. Проявляючи турботу, кожна людина бажає добра іншому, кажучи йому: «Здоров`я тобі!»
Здоров'я – це природний динамічний стан організму, що характеризується його самоврівноваженістю і врівноваженістю з навколишнім середовищем у духовному, фізичному, а також соціальному плані й ефективно протидіє захворюванням.
10 правил «За здоровий спосіб життя»
1.Здоровий сон                        
2. Виконання режиму дня
3. Загартовування
4. Заняття спортом
5. Активний відпочинок
6. Добре харчування
7. Слідкувати за гігієною тіла
8. Ні! Шкідливим звичкам
9. Корисна праця. 
Вітаміни – наші друзі
Для нормального росту і розвитку організму необхідні особливі речовини, - «вітаміни» . Якщо вітамінів не вистачає,то людина хворіє. Вчені назвали їх за алфавтом( А,В,С,В,…) За нормального раціону й здорового способу життя потреба у вітамінах задовольняється природним шляхом. Однак узимку й навесні відчувається нестача вітамінів, що спричиняє авітамінози. Надлишок вітамінів — гіпервітаміноз — буває дуже рідко.
Вітаміни: цікаві факти
1. Сонце є природним джерелом вітаміну Д.
2. 33 % дітей у віці до п’яти років мають дефіцит Вітаміну А. Цей дефіцит призводить до низького імунітету і курячої сліпоти.
3. Вітамін Д відіграє важливу роль у профілактиці остеопорозу, депресії, раку передміхурової залози, раку молочної залози.
4. Дефіцит вітаміну В12 може привести до безпліддя.
5. Наше тіло може виробляти тільки вітамін Д і вітамін К. Інші вітаміни потрапляють в організм тільки з їжею.
6. Кращими джерелами вітамінів є свіжі, стиглі фрукти і овочі.
7. Вітамін К допомагає нашому організму перетворювати їжу в енергію. Вітамін К є ключем до згортання крові, також ключовий компонент для нормального росту кісток.
8. Вітамін А відповідає за зір. Цей важливий вітамін допомагає нашим очам зосередитися в тьмяному світлі і допомагає нам розрізняти кольори.
9. Вітамін Д дозволяє організму ефективно засвоювати кальцій.
10. Лише 50 грам сушеної вишні здатні задовольнити добову потребу в кобальті, вітаміні B6 і магнії.
11. Вітамін В12 потрібно приймати вегетаріанцям і тим, хто їсть мало м’яса. Цей вітамін є прекрасним захисником нервової системи
12. Жиророзчинні вітаміни, як А, D, E та К слід приймати лише з невеликою кількістю якої-небудь олії, що дасть можливість досягти максимального ефекту від їх прийому.
Шкідливим звичкам скажімо – ні!
Корисні звички – це ті, які… (зміцнюють здоров’я), а шкідливі… (сприяють погіршенню здоров’я).
Шкідливі звички – це паління сигарет, вживання спиртних напоїв, наркотичних чи токсичних речовин.Слайд 3
Як люди набувають шкідливих звичок? Спадкова схильність, цікавість, наслідування, прагнення виділитися, бажання втекти від дійсності.
Куріння – найпоширеніша шкідлива звичка. Сигарети містять нікотин, отруйні смоли і багато інших канцерогенів. Запам’ятайте! Куріння особливо шкодить дітям. Курці часто хворіють на рак легенів. Намагайся не перебувати в одному приміщенні з курцями. Ніколи не кури. Щоб позбутися куріння, необхідно мати дуже сильну волю.
Алкоголізм - це важка недуга. На неї захворіють ті, хто часто вживає спиртні напої. В алкоголіків хвора печінка, порушується робота серця, погіршуються розумові здібності, руйнується особистість. Запам’ятайте! Алкоголізм – це важка недуга, її слід лікувати. Найкращий спосіб не стати алкоголіком – не вживати спиртного. П’яна людина небезпечна для інших, бо вона не контролює своїх вчинків. Уникай п’яниць.лайд 8Слайд 12
Дев’ять способів сказати НІ шкідливим звичкас: “Ні!” Мені це не потрібно. Я не в настрої, тому не хочу це пробувати. Я не думаю, що це потрібно мені починати, принаймні поки в мене не буде своїх грошей. Ні, я не хочу неприємностей. Коли мені це знадобиться, я дам тобі знати. Я таких речей боюся. Це лайно не для мене. Ні, дякую, у мене на це алергія. Я хочу бути здоровим!Слайд 15
Психологи радять: Шкідливі звички, які прилипают, притягують, пристают до молодим людей, стають потім причиною багатьох непорозумінь, хвороб, неприємностей. Полюбіть себе: свій Мозок, свою Печінку, своє Серце – вони живі, вони страждают, хворіють, задихаються!!! Давайте не будемо рабами шкідливих звичок! Наша порада: “Ніколи не курити! Ніколи не пити! 









Комментариев нет:

Отправить комментарий